Nečekaný úspěch slavil nosní sprej z rýmovníku. I přesto, že se nejedná o léčivo, je o něj veliký zájem, protože pomáhá. Zní to paradoxně, ale podle zákona nesmím uvádět, že se jedná o léčivo. Marketplace na Facebooku mi inzerát zablokoval, protože se jedná o porušení pravidel - prodej léčiva. A to jsem v inzerátu výslovně uváděl, že se o léčivo nejedná. Nicméně to všem (včetně mě) pomáhá od rýmy (především té alergické), takže kdo chce, může si za pár kaček pořídit sprej zcela bez chemie.
Také jsem rozjel distribuci letáčků. Nechal jsem jich vyrobit rovnou stovku a rozdávám po 5 přes známé, kteří je nechávají u schránek v jejich panelákovém vchodu. Také jsem jich pár nechal v našem vchodě a během 3 dnů byly postupně rozebrány. Nicméně odezva je bohužel minimální, což přikládám tomu, že sto letáčků je na propagaci zkrátka málo.
Podobně na tom byla reklama na Instagramu, která sice na eshop přilákala pár lidí navíc, nicméně se stalo to samé jako u letáčků - malý rozpočet na reklamu zkrátka přinese pouze minimum.
Prozatím nejlepší reklama je přes vlastní doporučení. A tato síť se naštěstí pomalu, ale jistě rozšiřuje, takže portfolio odběru není zase tak na bodu mrazu, jak by se mohlo zdát a naděje na úspěch projektu stále nezhasíná.
A nakonec největší novinka uplynulého měsíce: Dokončil jsem "výzkum" sirupů z rýmovníku se třtinovým cukrem. Někde se píše, že třtinový je lepší, než běžný krystal. Jinde zase naopak, že to není pravda a rozdíl je minimální. Těžko říct, čemu věřit. Nicméně jsem do nabídky dal možnost použití právě tohoto třtinového cukru namísto běžného krystalu. Sirupy jsou tím podstatně tmavší a mají o něco hustější konzistenci. Bohužel, cena třtinového cukru je několikanásobně vyšší, čímž se cena za samotný sirup trochu navýší. Také jsem přemýšlel nad variantou pro diabetiky - tedy namísto cukru používat stévii. Bohužel se to ale cenově nevyplatí a o tak drahý sirup by nikdo neměl zájem. Navíc finanční prostředky se tenčí a už nemám tolik možností experimentovat.