Rád bych všechny své zákazníky informoval, že od 17.6. do 17.7. nebudu moci zpracovávat objednávky. Je to z důvodu, že mne v té době čekají lázně, na které jsem byl kvůli pooperační rehabilitaci předvolán.
Je to už téměř měsíc, co jsem podstoupil operaci bederní páteře z důvodu vyhřezlé ploténky, která tlačila na nerv. Pichlavá bolest šla celou nohou a bylo to, jako kdyby mi někdo celou nohou protahoval kus žhavého železa. Díky tomu jsem nemohl chodit, pořádně sedět, ani spát. V Praze jsou ale operatéři profíci a vše zvládli na jedničku, protože od té doby bolest vůbec nepociťuji. Bohužel mám jistá pohybová omezení, ale konečně mohu relativně normálně fungovat. Po operaci mne čekal měsíční klid doma v posteli, s minimálním pohybem.
Nyní pojedu do lázní, které by mne měli dát dohromady z hlediska pohybu. Nikdy předtím jsem v lázních nebyl. Na jednu stranu se těším, na druhou nevím, jak to bude probíhat. Měsíc je dlouhá doba a přemýšlím, co budu ve volných chvílích dělat.
Shodou okolností mám téměř sklizené všechny rostlinky a je potřeba chvíli počkat, než opět dorostou. Má být krásné počasí a o zálivku je postaráno. Myslím, že za ten měsíc rýmovník pěkně doroste a bude opět dostatek lístků, takže není třeba se obávat nějakých výrobních výpadků z těchto důvodů.
Objednávky, které budou v tomto období vytvořené, budu zpracovávat až po svém návratu ve stejném pořadí a stejným způsobem, jako nyní. Tedy, že Vám napíšu termín doručení a po potvrzení, případně při bezhotovostním uhrazení, začnu vyrábět. Ale to je vše už popsáno v článku Jak nakupovat.
Rád bych poděkoval všem zákazníkům, kteří si u mne zakoupili výrobky a kteří odebírají pravidelně. Moc si vážím Vaší důvěry a recenzí, které mi zanecháváte. Pevně věřím, že na konci července bude vše v pořádku a budu moci opět prodeje rozjet.